Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2011 21:00 - Моята история...
Автор: encheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 563 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 07.12.2011 22:15


Месецът е Декември какво бихме си помислили?!?
За някои това е просто зима онази студената, мрачната..
Но за други това е възможност да бъдат близо до семействата си. Да оценят всяка минута прекарана с любимите хора , да изживеят прекрасни мигове с приятелите си да се забавляват да обичат и да бъдат обичани.
Бъдни вечер, Коледа, Нова Година ... никога  не съм чувствала тези дни като нещо специално .. винаги са били просто излизания и всякъкъв вид "забавления" с приятели дори и на бъдни вечер , която се счита за семеен празник аз пак предпочитах да изляза някъде, и да забравя за това че някои се надява да се прибера по на време за да ми честити празника на който аз не съм отдала значение поради липса на чувства..
До сега.. Но тази година е различна тя беше трудна за мен (и за много други хора разбира се).
Постигнах много повече от това което бях очаквала и също така изгубих това с което смятах че ще се справя.. Някои ще кажат "ти си само на 20 години живота е пред теб, какво толкова" е живота ме накара да надрасна възраста си, най-трагичното нещо това да загубиш човек от семейството си се случи и на мен.. неочаквано, недопустимо дори беше за мен но се случи!На един от тези дни на който никога до сега не отдавах значение
Коледа .. Да това промени живота ми изцяло, живота ме накара да порасна по лошия начин да се науча да се оправям сама и да ценя всеки един миг прекаран с любимите хора..
 ..Няма да продължавам с подробностите нямам за цел да натоварвам никого  с моята история всеки човек в живота си има възходи и падения!
Та чак сега, когато семейството ми е с един член по малко аз започнах да осъзнавам какво всъшност означава то.. Мислех си че никога повече няма да празнувам коледа, че я мразя дори .. но съм сигурна че баща ми не би искал това!
Тази коледа за първи път след като мине горчивия ден за отминалата една година без него, аз няма да се затворя отново във себе си, а ще се прибера и ще помогна на моята майка да направим семейната трапеза .. ще седнем на масата и ще си припомним много изминали неща..
Съжалявам, че до сега не съм била до семеиството си в тези дни, но човек се учи от грешките си макар и те да са сурови.
Сега семейството ми и човекът когото Обичам са до мен и съм щастлива те ми помагат да преодолявам трудностите, и аз сърдечно им благодаря.Обичам ги и им благодаря че са до мен!
Е приятели това е моята история трагична, но с край, който те кара да си дадеш равносметка за всички пропуснати неща
и да се поправиш... Просто ценете семействата си и прекарвайте колкото се може повече време със тях
заслужават го .. за всичко друго време има.
Пожелавам на всички страхотни мигове, много усмивки, любов и здраве.
            Весели празници на вас и вашите семейства!
image
 


Тагове:   семейство,   коледа,


Гласувай:
4



Следващ постинг

1. анонимен - Здравейте, Катя!
08.12.2011 00:32
Тъжна е вашата история, но най-важното е ,че намирате сили да я завършите оптимистично. Не се и съмнявам, че докато сте я писали тук ,очите ви са били замъглени от сълзите напиращи от болката и спомените... И все пак, и все пак... Вие сте силно момиче-стискам ви ръката и ви се възхищавам ! Аз самият съм на крачка от това да се регистрирам тук, защото изпитвам потребност да споделя някои неща и може би бих очаквал съпричастност и разбиране, а може би и нови приятелства -струва ми се ,че и вие очаквате същото. Така че надявам се пак да се срещнем тук. И да си говорим и за по-радостни неща- а животът...той е такъв какъвто е и какво друго ни остава, освен да го приемаме така и да живеем с любов и себераздаване. Бъдете здрава ! С поздрав: Галин
цитирай
2. mrgreen - Приятелства тук няма, самотни хора ...
08.12.2011 12:05
Приятелства тук няма, самотни хора тук много, мислещи себе си за таланти и неповторими и незабелязани - Всички! Интересно е пребиваването тук. Все пак успех (знам, че пожеланието ми за успех не е нужно на никой - просто съм любезен) :)
цитирай
3. анонимен - mrgreen-Благодаря че ме осведо...
08.12.2011 13:33
mrgreen-Благодаря че ме осведомихте, за самотните, незабелязаните и мислещи се за таланти хора :) . Нима познавате всички тези хора, че така смело ги слагате под общт знаменател .. не мисля ..Та ако вие се чувствате самотен, незабелязан, без приятели или хора с които да общувате тук, това си е ваш проблем!
Аз лично съм много щастлив човек (а и стотици други в този сайт) не се мисля за поет или каквото и да било! Както и да е, не мисля да продължавам.
Лека вечер от мен :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: encheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8665
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930